| ,

Τι είναι το Newsletter και πως αυξάνει τα κέρδη σου

Σίγουρα λαμβάνεις μηνύματα από εγγραφές που έχεις κάνει σε διάφορα Newsletters. Σίγουρα λοιπόν έχεις μια εικόνα για το τι είναι το Newsletter. Το θέμα είναι να καταλάβεις πως μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησης σου.

Δεν πρόκειται για κάτι νέο. Είναι ο εκσυγχρονισμός των έντυπων διαφημιστικών φυλλαδίων. Μόνο που ένα newsletter είναι πιο οικονομικό, στοχευμένο και αποτελεσματικό.

Περιεχόμενα

Τι είναι το Newsletter

Το newsletter είναι ένα είδος email που αποτελεί μέρος της συνολικής email marketing στρατηγικής σου.

Είναι επί της ουσίας ένα διαφημιστικό email, που τις περισσότερες φορές περιέχει νέα, προσφορές ή ενημερώσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Η διαφορά του με ένα απλό email, είναι ότι ο παραλήπτης έχει δώσει την συγκατάθεση του ώστε να λαμβάνει τακτικά newsletters από εσένα, κυρίως επειδή του προσφέρουν κάτι που έχει αξία!

Σκοπός του newsletter marketing είναι:

  1. να διατηρεί το ενδιαφέρον των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου
  2. να τους προσφέρει χρήσιμο περιεχόμενο
  3. να ενισχύει το brand της επιχείρησης σου
  4. να προωθεί νέα προϊόντα ή υπηρεσίες
  5. να ωθεί διακριτικά το κοινό να κάνει κάποια ενέργεια π.χ. να επισκεφθεί το website σου, να επικοινωνήσει μαζί σου, να αγοράσει κλπ.

Απευθύνεται είτε σε ήδη ενεργούς πελάτες είτε σε υποψήφιους πελάτες. Άλλο newsletter θα λαμβάνουν οι μεν και άλλο οι δεν. Διαφορετικό υλικό στέλνεις σε κάποιον που ήδη σε εμπιστεύεται και διαφορετικό σε κάποιον που θέλεις να σε εμπιστευτεί.

Τι είναι το newsletter; Ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη, εδραίωση κι εξέλιξη της αναγνωρισιμότητας και της κερδοφορίας της επιχείρησης σου.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Newsletter marketing

Πόσο σου κοστίζει η συγγραφή, ο σχεδιασμός, η εκτύπωση και η διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων για την επιχείρηση σου; Οι άνθρωποι τα διαβάζουν ή τα πετάνε; Πόσοι από αυτούς τελικά γίνονται πελάτες σου;

Τα πλεονεκτήματα του newsletter marketing απαντάνε στις παραπάνω ερωτήσεις:

  1. Είναι οικονομικό και οικολογικό.
  2. Είναι στοχευμένο. Δεν στέλνεις σε οποιονδήποτε χωρίς να ξέρεις αν ενδιαφέρεται. Έτσι εξοικονομείς περισσότερο χρόνο και χρήμα.
  3. Είναι μετρήσιμο. Μπορείς να γνωρίζεις πόσοι το διάβασαν, πόσοι πάτησαν κάποιο link, πόσοι αγόρασαν κ.α. χρήσιμα στατιστικά.
  4. Αποστολή σε πολλούς αποδέκτες με ένα κλικ.
  5. Αποτελεσματικότητα. Είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικά από οποιαδήποτε άλλη μορφή digital marketing εκτός από το SEO.
  6. Προσωποποίηση. Μπορείς να στέλνεις διαφορετικό υλικό σε κάθε κοινό, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και την ετοιμότητα αγοράς του.
  7. Εμπιστοσύνη. Πάει την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών της σε ένα τελείως διαφορετικό επίπεδο. Είναι ένας ουσιαστικός διάλογος με το κοινό σου που χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης.

Πως αυξάνει την κερδοφορία της επιχείρησης σου

Όταν κάποιος εγγραφεί στην λίστα για να λαμβάνει newsletters, σημαίνει ότι ενδιαφέρεται γι αυτό που του προσφέρεις. Προϋπόθεση βέβαια είναι ότι έχεις ήδη δημιουργήσει υλικό που προκαλεί το ενδιαφέρον του ή προσφέρεις κάτι σημαντικό με αντάλλαγμα το email του.

Αυτός ο συνδρομητής μετατρέπεται σε υποψήφιο πελάτη. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίσεις να προσφέρεις υλικό με συνέπεια, οδηγώντας τον τελικά να αγοράσει κάτι που πραγματικά θα έχει αξία γι αυτόν, είτε είναι ιδιώτης είτε επαγγελματίας.

Δεν προσπαθείς να ξεγελάσεις κανέναν, απλά δημιουργείς μια σχέση εμπιστοσύνης. Είναι κάτι που αμελούν οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις, ειδικά μετά την πώληση!

Μετά λοιπόν την πώληση είναι η ουσία. Εδώ είναι που αρχίζει το πραγματικό κέρδος για σένα. Ένας πελάτης που ήδη σε εμπιστεύτηκε είναι πιο πιθανό να αγοράσει ξανά από εσένα.

Πρέπει να συνεχίσεις να του προσφέρεις περιεχόμενο με αξία γι αυτόν (νέα, οδηγούς, εξελίξεις κλπ) ενώ παράλληλα να τον ενημερώνεις για νέα προϊόντα, προσφορές ή υπηρεσίες σου, που είναι πολύ πιθανό να τον ενδιαφέρουν.

Παράδειγμα:

Έστω ότι ένα από τα Newsletter σου έχει σκοπό την πώληση. Παρουσιάζεις ένα νέο προϊόν/υπηρεσία ή μια συγκεκριμένη προσφορά.

Ας υποθέσουμε ότι μόνο το 2% (το email έχει conversion rate έως κι 7-8%) των παραληπτών θα αγοράσει.

Το προϊόν/υπηρεσία σου αξίζει 50€ και στέλνεις το συγκεκριμένο Newsletter σε 2000 παραλήπτες. Ποιο είναι το κέρδος σου απλά με την αποστολή ενός email;

40 αγορές (2000 x 2%) x 50€ = 2000€

Πότε ένα Newsletter είναι αποδοτικό

Για να φέρει ένα Newsletter τα επιθυμητά αποτελέσματα πρέπει να έχει κάποια βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Έξυπνο και λιτό design
  2. Ελκυστικό τίτλο
  3. Σύντομο, περιεκτικό κι ενδιαφέρον μήνυμα
  4. Ξεκάθαρο κι επείγον call to action
  5. Να είναι Mobile friendly

Πρέπει λοιπόν να έχει μια συγκεκριμένη δομή και να ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές.

Τι είναι το Newsletter – Συμπέρασμα

Μια τεχνική email marketing, που δεν σε συμφέρει να αγνοήσεις και να αποκλείσεις από την συνολική Digital Marketing στρατηγική σου.


Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!


Οι περισσότεροι είδαν επίσης:

Σχετικά με Ηλίας Αποστόλου

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους.

Σχολιάστε

Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή...Για ο,τι χρειάζεσαι επικοινώνησε μαζί μας!