Τι είναι το SEO – Κόστος

Είναι πολύ μεγάλη η συζήτηση για το τι είναι το SEO. Το σίγουρο πάντως είναι ότι αποτελεί ίσως τον νούμερο ένα παράγοντα επιτυχίας του website σου! Τόσο από άποψη αναγνωρισιμότητας της εταιρείας σου, όσο κι από άποψη πωλήσεων.

Περιεχόμενα

Τι είναι το SEO – Ορισμός

Το SEO (Search Engines Optimization) σημαίνει Bελτιστοποίηση Mηχανών Αναζήτησης.

Είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης-επεξεργασίας της ιστοσελίδας σου, ώστε να φτάσει σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google ή άλλων μηχανών αναζήτησης.

Το SEO επικεντρώνεται στη βελτίωση της κατάταξης του website σου και του περιεχομένου του στα οργανικά – μη αμειβόμενα – αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν πληρώνεις δηλαδή για να βγαίνεις στην πρώτη σελίδα-πρώτες θέσεις…

Αν έχεις ένα website και θέλεις να αποκτήσει περισσότερη επισκεψιμότητα, θα πρέπει το SEO να είναι βασικό κομμάτι της συνολικής marketing στρατηγικής σου.

Πως δουλεύει το SEO

Η βασική μηχανή αναζήτησης στην Ελλάδα είναι το Google. Δεν έχει νόημα να αφιερώσεις χρόνο σε άλλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing ή το Yahoo αν απευθύνεσαι σε ελληνικό κοινό. Ενδεικτικά:

Μερίδιο αγοράς μηχανών αναζήτησης στην Ελλάδα

Τι είναι το SEO
Απρίλιος 2018-Απρίλιος 2019 από Statcounter

Προφανώς δεν υπάρχουν 1000 υπάλληλοι στην Google να διαλέγουν τι αποτελέσματα να δεις σε κάθε αναζήτηση…

Η κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης καθορίζεται από τον αλγόριθμο της Google.

Αν και ο αλγόριθμος παραμένει μυστικός και ανανεώνεται ανά χρονικά διαστήματα, η εμπειρία μας στο SEO μας έχει οδηγήσει σε κάποιους σταθερούς παράγοντες που το επηρεάζουν.

Κατά την άποψή μας, οι παράγοντες του αλγόριθμου της Google μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες:

1. On-page παράγοντες SEO

Η κατάταξη του website σου καθορίζεται εν μέρει από παράγοντες μέσα από τις σελίδες σου. Αυτοί οι παράγοντες περιλαμβάνουν τεχνικές πτυχές όπως:

  • η ποιότητα του κώδικα
  • η ταχύτητα της ιστοσελίδας σου (συμπίεση εικόνων, βελτιστοποίηση CSS κ.α.)
  • (συνηθίζεται τα παραπάνω τεχνικά χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας να αποτελούν μια τρίτη κατηγορία μόνα τους: το Technical SEO)

και πτυχές που σχετίζονται με το περιεχόμενο όπως:

  • η δομή της ιστοσελίδας σου
  • η ποιότητα των κειμένων σου

Αυτοί είναι όλοι οι κρίσιμοι On-Page παράγοντες SEO.

2. Off-page παράγοντες SEO

Αυτοί οι παράγοντες περιλαμβάνουν:

  • links από άλλες ιστοσελίδες
  • links προς Social Media (λογαριασμοί και κοινοποιήσεις)
  • άλλες δραστηριότητες μάρκετινγκ έξω από την ιστοσελίδα σου (πχ Video στο YouTube, e-mail marketing κ.α.)

Αυτοί οι παράγοντες off-page SEO είναι ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι του SEO και χρειάζεται χρόνο κι εντατικές προσπάθειες.

Ο σημαντικότερος από αυτούς τους παράγοντες είναι ο αριθμός και η ποιότητα των links που δείχνουν προς την ιστοσελίδα σου.

Όσο περισσότερες ποιοτικές και σχετικές ιστοσελίδες συνδέονται με την δική σου, τόσο υψηλότερη θα είναι η θέση σου στο Google.

Ένας άλλος πολύ σημαντικός off-page παράγοντας SEO, είναι ο ανταγωνισμός σου. Η ανταγωνιστικότητα της αγοράς που ανήκεις επηρεάζει σημαντικά τις πιθανότητες κατάταξης, κι απαιτεί πιο έντονες ενέργειες.

Τι είναι το SEO – Ολιστική Στρατηγική

Εδώ στο weboo.gr πιστεύουμε στο ολιστικό SEO. Αυτό σημαίνει ότι κύριος στόχος μας πρέπει να είναι η δημιουργία και διατήρηση του καλύτερου δυνατού website.

Δεν μπορείς να ξεγελάσεις το Google. Μπορείς όμως να έχεις μια βιώσιμη μακροπρόθεσμη στρατηγική. Η κατάταξη θα έρθει αυτόματα αν η ιστοσελίδα σου είναι εξαιρετικά υψηλής ποιότητας.

Σκοπός της Google είναι να εμφανίζει το πιο χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο σε κάθε αναζήτηση. Αν αυτό έχεις ως προτεραιότητα δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Έτσι, εάν η ιστοσελίδα σου ή κάποιο άρθρο στην ιστοσελίδα σου είναι από τα καλύτερα στην αγορά που δραστηριοποιείσαι, η Google θέλει να του δώσει υψηλή θέση στα αποτελέσματα.

Η διαχρονική κατάταξη της Google απαιτεί μια εκτεταμένη στρατηγική SEO που εστιάζει σε κάθε πτυχή της ιστοσελίδας και της συνολικής marketing στρατηγικής σου.

Για να πετύχεις και να διατηρήσεις την κατάταξη στην Google, θα πρέπει να αναπτύξεις – αυτό που αποκαλούμε – μια ολιστική προσέγγιση SEO.

Τι είναι το SEO – Συμπέρασμα

Το SEO είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων ώστε να φτάσουν σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ή άλλων μηχανών αναζήτησης.

Πιστεύουμε ότι το ολιστικό SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να ταξινομήσεις την ιστοσελίδα σου. Μην χρησιμοποιείς black-hat SEO (παράτυπες τεχνικές κατάταξης), διότι τελικά, θα έχει αρνητικές συνέπειες στην κατάταξή σου.

Αντ ‘αυτού, ακολούθησε βιώσιμο SEO, έχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία των επισκεπτών σου ως προτεραιότητα, και θα επωφεληθείς μακροπρόθεσμα.

Κόστος SEO

Καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι εύκολο να κατανοήσεις ακριβώς τι είναι το SEO. Ελπίζουμε μόνο να εκτιμήσεις την σημαντικότητα του.

Το κόστος δεν είναι δυνατόν να είναι συγκεκριμένο. Εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:

  • το είδος του SEO που θέλεις να εφαρμοστεί (on-page, off-page ή ολιστικό)
  • την συχνότητα εφαρμογής του (ο ανταγωνισμός θα θέλει να ανέβει ξανά στην κατάταξη οπότε θα εφαρμόζει ανάλογο SEO κάθε 2-3 μήνες. Κοινώς δεν σταματάει ποτέ)
  • τον ανταγωνισμό της αγοράς και της περιοχής που δραστηριοποιείσαι

Σε κάθε κατασκευή website στο weboo.gr προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ το βασικό SEO. Ξέρεις δηλαδή ότι σίγουρα θα είναι SEO Friendly, φιλικό δηλαδή προς τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό πρακτικά σημαίνει:

  • Σωστή δομή ιστοσελίδας
  • Βελτιστοποίηση των κειμένων σου
  • Καθαρός κώδικας ιστοσελίδας (ταχύτητα)
  • Διασύνδεση με Social Media
  • Φιλοξενία σε σύγχρονους cloud servers (ταχύτητα)
  • Καταχώριση της ιστοσελίδας στους καταλόγους της Google

Από εκεί και πέρα, μπορείς να επωφεληθείς από τις εξαιρετικά προσιτές επιπλέον υπηρεσίες μας για μια ολιστική στρατηγική SEO:


Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου ακόμη κι αν δεν συνεργαστείς μαζί μας. Θα είναι χαρά μας να βοηθήσουμε και να σου ανοίξουμε νέους ορίζοντες.


Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή...Για ο,τι χρειάζεσαι επικοινώνησε μαζί μας!