Διαφήμιση Google Ads
Άμεσες πωλήσεις και νέοι πελάτες. Εκμεταλλεύσου τη δύναμη των διαφημίσεων Google για άμεσα αποτελέσματα.
Σε αντίθεση με μια μακροπρόθεσμη SEO στρατηγική, οι διαφημίσεις Google μπορούν να προωθήσουν την επιχείρησή σου ΣΗΜΕΡΑ!
Τα γρήγορα αποτελέσματα έχουν σημασία. Αξιοποίησε τη δύναμη των Google Ads.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ GOOGLE;
Εν δυνάμει πελάτες με πρόθεση αγοράς

Μεγιστοποίησε την προβολή σου σε χιλιάδες πιθανούς πελάτες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου ΣΗΜΕΡΑ.
Στόχευση ιδανικού κοινού

Αύξησε τις πωλήσεις και μεγιστοποίησε την απόδοση της επένδυσής σου με στόχευση κοινού και προσαρμοσμένες διαφημίσεις.
Έλεγχος κόστους

Είτε διαθέτεις μικρό προϋπολογισμό είτε θέλεις να επενδύσεις σοβαρά, οι Google Ads εξυπηρετούν επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Μετρήσιμα αποτελέσματα

Μετρήσιμα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για άμεση εκτίμηση και μεγιστοποίηση της απόδοσης των διαφημίσεων.
Remarketing

Επαναπροσέγγιση των ανθρώπων που έχουν ήδη επισκεφθεί το website σου ή έχουν έρθει σε επαφή με την επιχείρησή σου.
Συνεχής βελτιστοποίηση

Συνεχής και άμεση βελτιστοποίηση των διαφημίσεων για διαρκή αύξηση απόδοσης της επένδυσης σου.
Είσαι έτοιμος/η να ξεκλειδώσεις όλες τις δυνατότητες των διαφημίσεων Google Ads;
Διάλεξε το ιδανικό πακέτο υπηρεσιών διαφήμισης στη Google
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ GOOGLE
Google ads για επαγγελματίες

Θέλεις άμεσα περισσότερα τηλέφωνα για ραντεβού; Θα τα έχεις. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να σηκώσεις το τηλέφωνο και να “κλείσεις” τη δουλειά.
Google ads για επιχειρήσεις

Οι άνθρωποι ψάχνουν καθημερινά στη Google να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Εμφανίσου άμεσα μπροστά τους τη στιγμή που το κάνουν.
Google ads για eshops

Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop), δεν γίνεται να μην αξιοποιείς τις Google Shopping Ads. Επωφελήσου σήμερα κιόλας.
ΠΑΚΕΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ GOOGLE ADS
BRONZE
Για επιχειρήσεις με μηνιαίο budget διαφήμισης <500€
200€ ΑΝΑ ΜΗΝΑ
1 Campaign
Search Campaign
CPC optimization
Μηνιαίο Reporting
Εφάπαξ κόστος PPC setup: 150€
SILVER
Για επιχειρήσεις με μηνιαίο budget διαφήμισης <3000€
350€ ΑΝΑ ΜΗΝΑ
Έως 2 Campaigns
Search-Display-Remarketing Campaigns
CPC optimization
1 Landing Page
Μηνιαίο Reporting
Εφάπαξ κόστος PPC setup: 250€
GOLD
Για επιχειρήσεις με μηνιαίο budget διαφήμισης <7000€
900€ ΑΝΑ ΜΗΝΑ
Έως 10 Campaigns
Search-Display-Remarketing-Video Campaigns
CPC optimization
6 Landing Pages
Μηνιαίο Reporting
Εφάπαξ κόστος PPC setup: 650€
(Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%)
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΠΑΚΕΤΩΝ GOOGLE ADS αναλυτικα
CPC optimization
Το CPC optimization (Cost-Per-Click optimization) αναφέρεται στη διαδικασία βελτιστοποίησης του κόστους ανά κλικ σε μια καμπάνια Pay-Per-Click (PPC).
Ο στόχος είναι να μειωθεί το κόστος κάθε κλικ, ενώ παράλληλα διατηρείται ή αυξάνεται η απόδοση και η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας αυξάνοντας το ROI (Return on Investment).
Βελτιστοποίηση keywords & negative keywords:
Η επιλογή εναλλακτικών ή καταλληλότερων λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σου και ο αποκλεισμός αυτών που δεν αντιπροσωπεύουν την επιχείρησή σου, μπορεί να μειώσει το κόστος κλικ και να βελτιστοποιήσει την απόδοση.
Επιλέγοντας -βάσει δεδομένων- πιο συγκεκριμένες και στόχευσμένες λέξεις-κλειδιά, μειώνουμε τον ανταγωνισμό και αυξάνουμε τις πιθανότητες εμφάνισης σε χρήστες που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σου.
Βελτιστοποίηση της διαφήμισης:
Η βελτιστοποίηση των διαφημίσεων σου, συμπεριλαμβανομένων των τίτλων, των περιγραφών και των Call to Action (CTA), μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα και την απόδοση της καμπάνιας, μειώνοντας το κόστος ανά κλικ.
Δοκιμές και συνεχής παρακολούθηση:
Γίνονται δοκιμές και παρακολουθούμε την καμπάνια για να εξασφαλίζουμε διαρκώς τη βέλτιστη απόδοση.
Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση των κλικς, των μετατροπών, καθώς και την αξιολόγηση των δεδομένων για μελλοντικές ενέργειες.
Είδη Ad Campaigns
Από την προβολή διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε διάφορα websites, μέχρι την ανάδειξη των προϊόντων και υπηρεσιών σου μέσω βίντεο, οι καμπάνιες Google Ads προσφέρουν ευέλικτες επιλογές για να φτάσουμε το κοινό σου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Search Campaigns (Καμπάνιες Αναζήτησης)
Οι καμπάνιες αναζήτησης εμφανίζουν διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
Αυτό επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να εμφανίζουν τις διαφημίσεις τους σε στοχευμένους χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Display Campaigns (Καμπάνιες Προβολής)
Οι καμπάνιες προβολής εμφανίζουν διαφημίσεις σε ιστότοπους που συνεργάζονται με την Google και στοχεύουν συγκεκριμένα κοινά.
Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να είναι εικόνες ή κείμενο και εμφανίζονται σε σελίδες άλλων websites που επισκέπτονται οι χρήστες.
Remarketing Campaigns
Οι καμπάνιες remarketing στοχεύουν τους χρήστες που έχουν επισκεφθεί το website σου ή έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου στο παρελθόν.
Με τις διαφημίσεις remarketing, μπορούμε να εμφανίσουμε διαφημίσεις σε αυτούς τους χρήστες καθώς περιηγούνται σε άλλες ιστοσελίδες του δικτύου της Google.
Αυτό μας επιτρέπει να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον τους και να τους κατευθύνουμε προς την ολοκλήρωση μιας αγοράς ή ενέργειας που έχουν ξεκινήσει ή έχουν ξεχάσει.
Video Campaigns
Οι καμπάνιες βίντεο μας επιτρέπουν να εμφανίζουμε διαφημίσεις σε βίντεο πλατφόρμες, όπως το YouTube.
Μπορούμε να επιλέξουμε την τοποθεσία και τον στόχο της καμπάνιας, καθώς και τη μορφή των διαφημίσεων, όπως προβολή πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα βίντεο που παρακολουθεί ο χρήστης στο Youtube.
PPC Setup
Το PPC Setup (Pay-Per-Click Setup) αναφέρεται στη διαδικασία δημιουργίας και ρύθμισης μιας καμπάνιας Pay-Per-Click (PPC) σε μια πλατφόρμα διαφήμισης, όπως τα Google Ads.
Κατά τη διάρκεια του PPC Setup, ακολουθούνται οι παρακάτω βασικές διαδικασίες:
Συλλογή πληροφοριών:
Σε αυτό το στάδιο, συλλέγονται πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση, τους στόχους της καμπάνιας, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και τον ανταγωνισμό.
Έρευνα λέξεων-κλειδιών:
Με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, πραγματοποιείται έρευνα για την εύρεση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών που συνδέονται με την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Δημιουργία Καμπάνιας:
Δημιουργείται η καμπάνια PPC στην πλατφόρμα διαφήμισης. Περιλαμβάνεται η δημιουργία διαφημίσεων, ο καθορισμός των λέξεων-κλειδιών, η ρύθμιση του προϋπολογισμού και η επιλογή των στόχων.
Το PPC Setup είναι σημαντικό στάδιο για μια επιτυχημένη καμπάνια PPC. Αυτό εξασφαλίζει ότι η καμπάνια είναι καλά δομημένη, αποτελεσματική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τους στόχους σου.
γιατι με weboo
- Προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας ανάλογα με τους στόχους και τον προϋπολογισμό της επιχείρησής σου, παρέχοντας ευέλικτα πακέτα που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες σου.
- Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών: Διεξάγουμε ενδελεχή έρευνα λέξεων-κλειδιών για τον εντοπισμό keywords υψηλής αξίας και βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις για τη μέγιστη εμβέλεια και συνάφεια.
- Copywriting Expertise: Δημιουργούμε συναρπαστικά διαφημιστικά κείμενα που οδηγούν σε κλικ και μετατροπές, υποστηριζόμενοι από συνεχείς δοκιμές A/B για τη βελτίωση της απόδοσης.
- Προηγμένη παρακολούθηση: Δημιουργούμε ολοκληρωμένη παρακολούθηση μετατροπών και παρέχουμε λεπτομερείς αναφορές, επιτρέποντάς σου να μετράς την επιτυχία των διαφημίσεων και να λαμβάνουμε μαζί αποφάσεις βάσει δεδομένων.
- Ευκαιρίες remarketing: Με τις στρατηγικές επαναληπτικής προώθησης, σε βοηθάμε να προσεγγίσεις πιθανούς πελάτες που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Επομένως είναι άκρως πιο πιθανό να γίνουν τελικά πελάτες σου.
συχνεσ ερωτησεισ
1. Τι είναι οι Google Ads;
Οι Google Ads είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα που παρέχει η Google. Με τις Google Ads, μπορείς να δημιουργήσεις και να διαχειριστείς διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και σε άλλες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες και πλατφόρμες.
Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται όταν αναζητάς κάτι συγκεκριμένο στην Google ή όταν περιηγείσαι σε ιστοσελίδες που ενσωματώνουν διαφημίσεις στις σελίδες τους.
Με τις Google Ads, μπορείς να προβάλλεις την επιχείρησή σου μπροστά σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Εσύ επιλέγεις τον προϋπολογισμό που θέλεις να διαθέσεις και μπορείς να δεις ακριβώς πόσο αποτελεσματική είναι η διαφήμισή σου μέσω των αναφορών που σου παρέχει η πλατφόρμα.
Με τις Google Ads, μπορείς να φτάσεις το κοινό σου γρήγορα και αποτελεσματικά. Επιλέγοντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά και προσαρμόζοντας τη διαφήμισή σου, μπορείς να προσελκύσεις τους ανθρώπους που αναζητούν ακριβώς αυτό που προφέρεις.
Επιπλέον, μπορείς να δοκιμάσεις διάφορα κείμενα διαφήμισης και να αξιολογήσεις ποια λειτουργεί καλύτερα μέσω των δοκιμαστικών A/B tests.
Έτσι, μπορείς να βελτιώσεις την απόδοσή σου και να επιτύχεις τους στόχους σου πιο γρήγορα.
Με τις Google Ads, μπορείς επίσης να παρακολουθείς πόσες μετατροπές πραγματοποιούν οι χρήστες μετά από την αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις σου.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να εκτιμήσεις την αποτελεσματικότητα της διαφήμισής σου και να προσαρμόσεις τη στρατηγική σου ανάλογα, για να επιτύχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Ανακάλυψε το δυναμικό κόσμος των Google Ads και απογείωσε την επιχείρησή σου!
Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσεις να ρωτήσεις. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!
2. Πώς λειτουργεί η διαφήμιση στη Google;
Καλή ερώτηση! Οι Google Ads λειτουργούν βάσει της αυτόματης διαδικασίας που αποφασίζει ποιες διαφημίσεις θα προβληθούν σε μια συγκεκριμένη στιγμή και θέση στις σελίδες της Google.
Όταν κάποιος χρήστης κάνει αναζήτηση ή επισκέπτεται μια ιστοσελίδα σχετική με τη διαφήμισή σου, η Google προβαίνει σε ένα είδος δημοπρασίας ανάμεσα στους διαφημιζόμενους που επιθυμούν να προβληθούν σε αυτήν τη θέση.
Η θέση και η συχνότητα προβολής της διαφήμισης σου γίνεται με βάση τα εξής βασικά κριτήρια:
1. Προσφορά: Κάθε διαφημιζόμενος ορίζει το ποσό που είναι έτοιμος να πληρώσει για κάθε κλικ (ή άλλη ενέργεια) στις διαφημίσεις του.
Η προσφορά αυτή συνδυάζεται με άλλους παράγοντες για τον υπολογισμό του λεγόμενου “Ad Rank” (μια τιμή που καθορίζει πόσο ψηλά θα τοποθετηθεί η διαφήμιση σου).
2. Ποιότητα της διαφήμισης: Η Google αξιολογεί την ποιότητα της διαφήμισής σου με βάσει σχετικότητας με τις αναζητήσεις των χρηστών και την εμπειρία που προσφέρει στον χρήστη. Αυτό περιλαμβάνει:
• Την ποιότητα του κειμένου -και των εικόνων της διαφήμισης.
• Τη σχετικότητα των λέξεων-κλειδιών με το περιεχόμενο της διαφήμισης.
• Τη σελίδα προορισμού όταν κάποιος πατήσει κλικ στη διαφήμιση (landing page).
• Το ιστορικό της απόδοσης της διαφήμισης.
Βάσει αυτών των κριτηρίων, η Google καταλήγει σε ένα Ad Rank για κάθε διαφήμιση που συμμετέχει στη δημοπρασία.
Οι διαφημίσεις με το υψηλότερο Ad Rank έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης ή σε άλλες στρατηγικές θέσεις.
Είναι σημαντικό να έχεις υψηλή ποιότητα διαφήμισης και να προσφέρεις αξία στους χρήστες για να αυξήσεις τις πιθανότητες εμφάνισής της.
Εργαλεία όπως το Google Keyword Planner είναι απαραίτητα για να επιλέξεις σωστές λέξεις-κλειδιά και να βελτιστοποιήσεις την ποιότητα της διαφήμισής σου.
3. Πώς κοστολογείται η διαφήμιση στη Google;
Αν την κάνεις μόνος σου χρειάζεται να καθορίσεις το Ad Spend σου (το ποσό που θα διαθέτεις προς τη Google ανά μήνα).
Δεν συνιστάται να είναι κάτω από 10€ ανά ημέρα, αλλά δεν υπάρχει περιορισμός κι εξαρτάται από τις ανάγκες και τον ανταγωνισμό στον κλάδο σου.
Σε περίπτωση που αναθέσεις σε εμάς -ή σε όποια άλλη εταιρεία- το στήσιμο και τη διαχείρηση των διαφημίσεων σου, περιλαμβάνεται και ένα μηνιαίο διαχειριστικό κόστος.
4. Πότε θα δω αποτελέσματα από Google Ads;
Ο χρόνος που απαιτείται για να δεις αποτελέσματα από τις διαφημίσεις σου στα Google Ads μπορεί να διαφέρει ανάλογα με πολλούς παράγοντες, όπως:
• O κλάδος που δρατηριοποιείσαι.
• O ανταγωνισμός σου.
• Η ποιότητα των διαφημίσεων σου.
• Ο σχεδιασμός και η ταχύτητα φόρτωσης του website σου.
• Η ποιότητα των κειμένων και τα keywords στη σελίδα προορισμού της διαφήμισης.
• Η στρατηγική που ακολουθείς.
Θα έχεις πωλήσεις/τηλέφωνα από τις πρώτες ημέρες, αλλά απαιτείται λίγος χρόνος (2-3 εβδομάδες) για να ξεκινήσει να λειτουργεί αποδοτικά ο αλγόριθμος της Google.
Τα πραγματικά αποτελέσματα θα τα δεις μετά από 1-2 μήνες.
5. Δεν ξέρω ποιο πακέτο να επιλέξω. Τι να κάνω;
Επικοινώνησε μαζί μας και θα καθορίσουμε μαζί τι είναι ιδανικό με βάση τους στόχους, τις ανάγκες και φυσικά το budget σου.
6. Πώς ξεκινάει η συνεργασία μας;
1. Θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για την επιχείρηση σου (ιστορία, κοινό, προϊόντα/υπηρεσίες, ανταγωνισμός, προηγούμενες ή τρέχουσες ενέργειες Digital Marketing κλπ.).
2. Καθορίζουμε τις ανάγκες και τους στόχους σου.
3. Μας δίνεις πρόσβαση:
• Στον Google Ads λογαριασμό σου (αν δεν έχεις τον δημιουργούμε μαζί).
• Σε Google Analytics (αν δεν έχεις δημιουργούμε μαζί).
• Στο διαχειριστικό της ιστοσελίδας σου αν βασίζεται σε WordPress (εναλλακτικά θα έρθουμε σε συυνεννόηση με τον developer σου).
7. Πότε γίνονται οι πληρωμές;
Ο κάθε τρέχων μήνας συνεργασίας μας προκαταβάλλεται χωρίς δέσμευση για τους επόμενους.
Οι πληρωμές προς την Google για το budget που έχουμε ορίσει, γίνονται κάθε μήνα. “Τραβάει” χρήματα από την κάρτα που θα ορίσουμε στους τρόπους πληρωμής.
8. Google Ads τιμές;
Οι τιμές διαμορφώνονται με ακρίβεια κατόπιν καθορισμού στόχων και αναγκών. Ξεκινούν από τα 200€ ανά μήνα.
9. Πώς να κάνω Google Ads;
Ενημερώσου βήμα-προς-βήμα για την πιο απλή μορφή της διαδικασίας με απλά λόγια:
1. Δημιουργία λογαριασμού: Καταρχάς, χρειάζεσαι έναν λογαριασμό Google Ads. Μπορείς να δημιουργήσεις έναν νέο λογαριασμό ή να συνδεθείς με τον υπάρχοντα λογαριασμό Google σου.
2. Καθορισμός στόχων: Καθορίζεις τους στόχους της διαφήμισής σου, όπως αύξηση των πωλήσεων, αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου ή ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand σου.
3. Επιλογή λέξεων-κλειδιών: Επιλέγεις τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σου και θέλεις να συνδέονται με τις διαφημίσεις σου.
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ορίζεις σε ποιες αναζητήσεις ή σε ποιο περιεχόμενο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου.
4. Δημιουργία διαφημίσεων: Δημιουργείς τις διαφημίσεις σου, συμπεριλαμβανομένου του κειμένου, των τίτλων και των εικόνων που θα εμφανίζονται στις διαφημίσεις σου.
Μπορείς να προσαρμόσεις το περιεχόμενο και τη μορφή των διαφημίσεων για να ταιριάζουν με την επιθυμητή εικόνα της επιχείρησής σου.
5. Ορισμός προϋπολογισμού: Καθορίζεις τον προϋπολογισμό που θέλεις να διαθέσεις για τις διαφημίσεις σου. Μπορείς να ορίσεις καθημερινό προϋπολογισμό ή συνολικό προϋπολογισμό για μια περίοδο.
6. Καταχώρηση πληροφοριών πληρωμής: Παρέχεις τις απαραίτητες πληροφορίες πληρωμής για τον λογαριασμό σου, ώστε να είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις τις διαφημίσεις.
7. Καταχώρηση και δημοσίευση διαφημίσεων: Αφού ολοκληρώσεις τα προηγούμενα βήματα, οι διαφημίσεις σου είναι έτοιμες για καταχώρηση και δημοσίευση.
Οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, σε συνεργαζόμενες ιστοσελίδες και πλατφόρμες (αν το επιλέξεις).
8. Αναλυτική αξιολόγηση και βελτιστοποίηση: Μέσω του Google Ads, μπορείς να παρακολουθείς την απόδοση των διαφημίσεών σου μέσω αναλυτικών αναφορών.
Θα λάβεις πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των εμφανίσεων, των κλικ, των μετατροπών και άλλων στατιστικών στοιχείων.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, μπορείς να βελτιστοποιήσεις τις διαφημίσεις σου, προσαρμόζοντας τις λέξεις-κλειδιά, τα κείμενα ή τον προϋπολογισμό σου για να επιτύχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Με τη διαφήμιση στη Google, μπορείς να φτάσεις άμεσα το κοινό σου, να προβάλλεις την επιχείρησή σου σε στρατηγικά σημεία και να μετρήσεις την απόδοση των διαφημίσεών σου.
Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου, να αυξήσεις τις πωλήσεις και να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου.
Θέλεις άμεσα αποτελέσματα με Google Ads;
Διάλεξε το πακέτο σου ή επικοινώνησε μαζί μου για να βρούμε την ιδανική λύση για εσένα.