Να κάνω διαφήμιση στο facebook?
, | ,

Χρειάζεσαι διαφήμιση στο facebook;

Η προβολή της επιχείρησης σου στα social media επιβάλλεται. Τα social media είναι το μέρος που το υπάρχον και υποψήφιο κοινό σου αφιερώνει πολύ χρόνο καθημερινά με το facebook να πρωτοπορεί στην Ελλάδα. Το ερώτημα είναι: όντως χρειάζεσαι διαφήμιση στο facebook;

Πότε χρειάζεσαι διαφήμιση στο facebook

Το facebook δεν είναι το ιδανικό εργαλείο για κάθε τύπο επιχείρησης. Λειτουργεί καλύτερα σε συγκεκριμένα καταναλωτικά αγαθά (προϊόντα/υπηρεσίες) που προορίζονται απευθείας σε πελάτες λιανικής – B2C (Business to Client).

Σε υπηρεσίες ή αγαθά B2B (Business to Business), τα αποτελέσματα δεν είναι τόσο ενθαρρυντικά.

Το κοινό δηλαδή που υπάρχει στο Facebook, δεν είναι το κατάλληλο κοινό για όλα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.

Βασικές συμβουλές

Μην ξεχνάς επίσης την διάθεση που έχει ο κάθε χρήστης όταν συνδέεται στο facebook.

Δεν μπαίνει για να αγοράσει, ούτε θέλει να βομβαρδίζεται με ένα σωρό διαφημίσεις. Με βάση αυτό το σκεπτικό, το facebook είναι ιδανικό για να γνωρίσει κάποιος την επιχείρηση ή τα προϊόντα σου και όχι για να αγοράσει άμεσα.

Κοινώς η διαφήμιση σου, δεν πρέπει να μοιάζει με διαφήμιση…

Δεν χρειάζεσαι διαφήμιση στο facebook αν ο πρωταρχικός σκοπός σου είναι να κάνεις άμεση πώληση.

Συνήθως στο facebook έχει υψηλά ποσοστά πωλήσεων το πολύ φθηνό προϊόν. Θέλεις να πουλάς στη φθηνότερη τιμή;;; Δε νομίζω…

Μπορεί να προωθήσεις κάποιο άρθρο που επιμορφώνει τον υποψήφιο πελάτη για το προϊόν σου ή κάποιον οδηγό αγοράς για να επιλέξει σωστά αυτό που πραγματικά χρειάζεται συνδυάζοντας ποιότητα και κόστος.

Πρέπει δηλαδή να δικαιολογήσεις με ειλικρίνεια την ποιότητα και χρησιμότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σου. Δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον καταναλωτή, τουλάχιστον όχι μακροπρόθεσμα.

Σου αρέσει αυτό το άρθρο;

Μην σταματήσεις να μαθαίνεις νέα πράγματα!
1-2 φορές την εβδομάδα στο e-mail σου! Κάνε εγγραφή!

Χρειάζεσαι διαφήμιση στο facebook αν έχεις μακροπρόθεσμη στρατηγική marketing

Η αληθινή προώθηση στα social media -αλλά και γενικότερα- δεν τελειώνει ποτέ. Αν θες να χτίσεις πιστό κοινό δεν σταματάς να αλληλεπιδράς μαζί του.

Μην ξεχνάς τον βασικό σκοπό του marketing:

(…)Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ, είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Ένας υπεύθυνος marketing επιθυμεί να δημιουργήσει μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα της εταιρείας, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού.

Wikipedia

Έχοντας λοιπόν μια μακροπρόθεσμη στρατηγική τότε ναι, η διαφήμιση στο facebook έχει μεγάλο νόημα, αρκεί να αποτελεί ένα μόνο κομμάτι της συνολικής στρατηγικής σου.

Το internet δεν είναι το facebook, υπάρχουν πολλές λύσεις και πολλές φορές αποδοτικότερες (email marketing, SEO), αποτελεί όμως δυνατό εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.


Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!


Σχολιάστε