Εξαφανίστηκε το like από την σελίδα μου στο Facebook

Αν εξαφανίστηκε το like από την σελίδα σου στο Facebook, σίγουρα υπάρχει λόγος είτε είναι δικό σου σφάλμα είτε του ίδιου του Facebook. Σε κάθε περίπτωση αναλύουμε και τις δυο περιπτώσεις. Οι απαντήσεις και οι λύσεις που προτείνονται παρακάτω, βρέθηκαν από έρευνα σε ξενόγλωσσα forums αφού η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης -ως συνήθως- δεν έχει δώσει επίσημη απάντηση.

Περιεχόμενα

Γιατί εξαφανίστηκε το Like Button

Στην περίπτωση που το σφάλμα είναι δικό σου, πιθανότατα έχεις ελαφρώς παραβιάσει τους όρους της κοινότητας ή τους κανόνες του Facebook. Αν είχες κάνει κάτι που παραβιάζει άμεσα τους κανόνες, προφανώς θα ήταν αυστηρότερη η ποινή από:

  • Εξαιρετικά μειωμένες ή ανύπαρκτες ενημερώσεις των δημοσιεύσεων σου στο Newsfeed των ακολούθων σου.
  • Μέχρι και κλείσιμο της σελίδας σου.

Για να απορείς λοιπόν γιατί εξαφανίστηκε το Like από την σελίδα σου σίγουρα:

  • Δεν εφάρμοσες κάποια παραπλανητική τεχνική προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών σου.
  • Δεν ανέβασες ακατάλληλο περιεχόμενο (βία, γυμνό κλπ).
  • Δεν έκανες spam επαναδημοσιεύοντας ξανά και ξανά το ίδιο post.
  • Δεν έκανες οτιδήποτε τέλος πάντων εναντιώνεται ανοιχτά στους κανόνες.

Αυτό που ενδεχομένως οδήγησε στην αφαίρεση του Like από την σελίδα σου μπορεί να οφείλεται:

  • Σε χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο. Δηλαδή posts:
    • με ελάχιστες λέξεις
    • με links προς άλλους ιστότοπους (δεν αρέσει στο fb να φεύγουν οι χρήστες του εκτός πλατφόρμας)
    • μιας εικόνας χωρίς περιγραφή (ναι το facebook τιμωρεί πλέον τα posts τύπου memes)
  • Σε περίπτωση που προσκαλείς μέσω κειμένου τους χρήστες να κάνουν like στην σελίδα σου (αν τους αρέσει θα κάνουν έτσι κι αλλιώς).
  • Σε περίπτωση που έκανες πολλά likes με το όνομα της σελίδας σου σε δικά σου posts μέσα στην σελίδα σου ή σε κάποια ομάδα που έχεις συνδέσει με την σελίδα σου.

Αν δεν το έχεις προσέξει, υπάρχει η επιλογή να διαλέξεις με ποιον τρόπο θα αντιδράσεις σε κάποιο post όταν το Facebook προφίλ σου είναι συνδεδεμένο με δικές σου σελίδες.

Εξαφανίστηκε το like

Συνιστάται λοιπόν, μόνο να απαντάς σε comments κάτω από τα posts σου, και όχι να κάνεις like στα ίδια σου τα posts.

Λείπει το Like από την σελίδα σου; Άλλοι λόγοι

Ανακάλυψα ενδεχομένως έναν ακόμη λόγο σε συζήτηση μέσα σε ξενόγλωσσο forum. Υποστηρίζει λοιπόν κάποιο μέλος, ότι έλαβε απάντηση από το ίδιο το Facebook που τον ενημερώνει ότι:

Γεια σας τάδε,

Έλεγξα και σημείωσα ότι η Σελίδα σας έχει επιλεγεί για να δοκιμαστεί ένα νέο χαρακτηριστικό που αναλύεται παρακάτω.

Έχουμε ακούσει από τους συνεργάτες μας ότι μπορεί να προκαλέσει σύγχυση η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των επισημάνσεων “Like” και “Follow”. Αυτήν τη στιγμή διεξάγουμε μια δοκιμή για να κατανοήσουμε καλύτερα την αντίληψη των ανθρώπων όσον αφορά την παρακολούθηση των σελίδων. Αυτή είναι μία από τις πολλές δοκιμές που διεξάγουμε στο Facebook παγκοσμίως, κάθε μέρα. Δοκιμάζουμε συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και αντιδρούν σε διαφορετικές ορολογίες, λειτουργίες και παροτρύνσεις για δράση – όλα στοχεύουν στην ενίσχυση της εμπειρίας τους στο Facebook. Δεν έχουμε συγκεκριμένα σχέδια για να το εφαρμόσουμε σε μεγάλη κλίμακα αυτή τη στιγμή, αλλά εάν αποφασιστεί οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή, θα γνωστοποιηθεί σε άτομα της πλατφόρμας και των Διαχειριστές σελίδων.

Ενημερώστε με εάν θέλετε να εξαιρεθείτε από αυτήν τη δοκιμή (που σημαίνει ότι θα θέλατε το κουμπί “Μου αρέσει” αντί για το κουμπί “Ακολουθήστε” στη σελίδα σας) και θα ενημερώσω την εσωτερική μας ομάδα.

Αναμένουμε την απάντησή σας σύντομα. Εν τω μεταξύ, καλό σας βράδυ.

Μετάφραση από ξενόγλωσσο forum

Έχει τύχει να συμβεί σε σελίδα που διαχειρίζομαι εγώ. Έστειλα σχετική αναφορά στο Facebook αλλά απάντηση δεν πήρα (5-6 μήνες τώρα).

Αν κληθείς να επιλέξεις ένα από τα δύο, το “Ακολουθήστε” έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Καταλαβαίνω ότι τα περισσότερα Likes δίνουν καλύτερη εντύπωση προς το νέο κοινό που έρχεται σε επαφή με την σελίδα σου, αλλά πριν βιαστείς, ρίξε μια ματιά στο άρθρο μας:

Τι να κάνεις αν εξαφανίστηκε το Like από την σελίδα σου

Για καλό και για κακό, κάνε μια σχετική αναφορά στο Facebook. Συνήθως, αν κάνεις συχνές διαφημίσεις και ξοδεύεις ένα σταθερό budget δίνουν προτεραιότητα στα αιτήματα σου.

Σε περιπτώσεις που ξοδεύονται μεγάλα ποσά, το Facebook επικοινωνεί ακόμη και τηλεφωνικώς για να σε βοηθήσει (να ξοδεύεις περισσότερα).

Βεβαιώσου ότι η σελίδα σου δεν έχει δεχτεί κάποια ποινή. Επίλεξε “Ποιότητα Σελίδας” μέσα από το “Περισσότερα”, στο κορυφαίο μενού της σελίδας σου:

Εξαφανίστηκε το like

Θα πρέπει να δεις αυτό:

Πώς να επικοινωνήσεις με το facebook για την σελίδα σου

Στο κορυφαίο μενού της σελίδας επίλεξε “Πείτε τη γνώμη σας”.

Στη νέα σελίδα που θα ανοίξει επίλεξε “I want to report an issue with pages”

Γράψε το θέμα, το πρόβλημα κι επισύναψε Screenshot με την Αρχική σελίδα της Fb Page σου

Προσωρινή λύση για Like στη σελίδα σου

Η ύστατη επιλογή που έχεις, είναι λίγο ανορθόδοξη αλλά αποτελεί μια προσωρινή λύση. Κάνε “Αντιγραφή” (Copy) το URL της Facebook σελίδας σου:

κι “Επικόλληση” (Paste) σε Post. Όπως δηλαδή θα έκανες μια απλή δημοσίευση. Το αποτέλεσμα θα είναι αυτό:

Υπάρχει δηλαδή έμμεσα η δυνατότητα να κάνει κάποιος Like στην σελίδα σου. Πατώντας πάνω στις 3 τελείες -πάνω δεξιά μέσα στο post- επίλεξε “Καρφίτσωμα στο πάνω μέρος της σελίδας” για να μην χάνεται στη ροή επόμενων δημοσιεύσεων.

Μπορείς να φτιάξεις ένα νέο εξώφυλλο για την facebook page σου, ενημερώνοντας το νέο κοινό σου για το πώς να κάνει like μέσα από το πρώτο post!

Ελπίζω να βοήθησα, θα υπάρξει νέα ενημέρωση σε περίπτωση που ανακοινωθεί κάτι επίσημο. Κάνε λοιπόν ένα like στην σελίδα μας στο facebook και ακολούθησε μας ενεργοποιώντας όλες τις ειδοποιήσεις. Εναλλακτικά:

Σου αρέσει αυτό το άρθρο;

Μην σταματήσεις να μαθαίνεις νέα πράγματα!
1-2 φορές την εβδομάδα στο e-mail σου! Κάνε εγγραφή!

Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!

Seo specialist copywriter

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους. Περισσότερα >>

Οι περισσότεροι διαβάζουν επίσης:

Σχολιάστε