Πώς λειτουργεί ο νέος αλγόριθμος Instagram

Πώς λειτουργεί ο νέος αλγόριθμος Instagram

Το Instagram έχει πλέον αλλάξει τον τρόπο που προβάλλει τα posts στους χρήστες.

Στην ουσία έχουν έρθει τα πάνω κάτω στην οργανική εμβέλεια (organic reach) που έχουν τα posts σου -στο πόσοι και ποιοι δηλαδή από τους ακόλουθους σου θα τα δουν τελικά στο feed (ροή) τους.

Η πλατφόρμα εγκαταλείπει την αντίστροφη χρονολογική ροή και περνάει σε πιο συγκεκριμένη ροή περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα πρέπει να επανεξετάσεις τη στρατηγική σου προσέγγιση στο Instagram.

Μάθε ποιοι παράγοντες εμπλέκονται στην διαδικασία λήψης αποφάσεων του αλγορίθμου του Instagram, ώστε να προσαρμόσεις αναλόγως τη στρατηγική σου.

Αλγόριθμος Instagram

Ο νέος αλγόριθμος του Instagram, λαμβάνει υπόψη μια ποικιλία διαφορετικών κριτηρίων/σημάτων για το ποια posts θα δείξει κατά προτεραιότητα στο feed ενός χρήστη.

Τα 3 βασικά κριτήρια είναι:

1. Σύνδεση με τον χρήστη

Το μελλοντικό σου υλικό θα είναι πιο πιθανό να το δει ένας χρήστης που έχει αλληλεπιδράσει με πολλές από τις προηγούμενες δημοσιεύσεις σου.

Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό -και σίγουρα το ακούς συνεχώς- να δημιουργείς τακτικά περιεχόμενο για τους ακόλουθούς σου.

2. Τα ενδιαφέροντα του χρήστη

Αυτό το σήμα βασίζεται στο πόσο συχνά ο χρήστης αλληλεπιδρά με άλλες παρόμοιες αναρτήσεις και λογαριασμούς.

Οι αναρτήσεις σου είναι πιο πιθανό να έχουν μεγαλύτερη απήχηση σε χρήστες με παρόμοια ενδιαφέροντα.

3. Το πόσο πρόσφατη είναι η ανάρτηση

Η παλιά χρονολογική ροή του Instagram έχει εκλείψει, αλλά η έννοια της επικαιρότητας όχι.

Οι πιο πρόσφατες καταχωρήσεις θα έχουν μεγαλύτερη σημασία, ενώ οι παλαιότερες θα μετακινηθούν μια ή δύο βαθμίδες.

Γιατί ο αλγόριθμος Instagram είναι καλύτερος

Γιατί ο αλγόριθμος Instagram είναι καλύτερος

Είναι σύνηθες για τους διαχειριστές social media να προσπαθούν να ξεγελάσουν τον αλγόριθμο του Instagram αντί να τον αγκαλιάσουν.

Είναι ιδανικός τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις. Αντί να στεκόμαστε απέναντι στις αλλαγές του αλγόριθμου, μπορούμε απλά να προσαρμοστούμε προς το συμφέρον μας.

Στην πραγματικότητα, μια τυπική ανάρτηση πλέον προβάλλεται σε πάνω από 50% περισσότερους ακόλουθους από ό,τι πριν.

Είναι αναμφισβήτητο ότι ο νέος αλγόριθμος ταξινομημένης ροής του Instagram είναι καλύτερος.

Προσφέρει καλύτερα στοχευμένα κοινά στις επιχειρήσεις λόγω της χρήσης μηχανικής εκμάθησης από τον αλγόριθμο -που εγγυάται ότι μόνο σχετικό υλικό εμφανίζεται στους καταναλωτές.

Εξαιτίας αυτού, ο αλγόριθμος του Instagram λειτουργεί υπέρ σου, εφόσον δημοσιεύεις ενδιαφέρον, επίκαιρο και σχετικό υλικό.

Θα δουν περισσότεροι άνθρωποι το υλικό σου εάν τοποθετηθεί με χρονολογική σειρά αντί της αντίστροφης χρονολογικής σειράς.

Τι συμβαίνει μετά τη “δημοσίευση” στο Instagram

Αφού πατήσεις “δημοσίευση”:

  1. Το νέο post κοινοποιείται σε μικρό αριθμό ατόμων.
  2. Ο αλγόριθμος πιστεύει ότι αυτοί οι άνθρωποι θα βρουν την ανάρτηση ενδιαφέρουσα.
  3. Εάν συμβεί αυτό και το post συγκεντρώσει επαρκή αριθμό likes, σχολίων και κοινοποιήσεων, ο αλγόριθμος του Instagram θα το διανείμει σε ευρύτερο κοινό.

Όσο περισσότερο συμβαίνει αυτό σε βάθος χρόνου, τόσο μεγαλώνει και το reach σε κάθε post που κάνεις.

Όχι, δεν είναι εύκολο…

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβουν όλοι, είναι ότι το Instagram βγάζει χρήματα από τις διαφημίσεις.

  • Όσο περισσότεροι άνθρωποι μένουν στην πλατφόρμα του, τόσο περισσότερα χρήματα βγάζει το Instagram.
  • Όσο περισσότερο χρόνο μένουν οι χρήστες εντός του Instagram, βγάζει ακόμη περισσότερα χρήματα.

Είναι λογικό λοιπόν να “ανταμείβει” τους λογαριασμούς που δημιουργούν περιεχόμενο που κρατάει τους χρήστες στην πλατφόρμα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Συμπέρασμα για το νέο αλγόριθμο Instagram

Engagement (αφοσίωση)

Ασχολούνται οι άνθρωποι με τις πληροφορίες που παράγεις; Έχουν τελικά ενδιαφέρον για το κοινό σου;

  • Ρίξε μια ματιά στις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις σου για να πάρεις μια ιδέα για το τι λειτουργεί καλύτερα.
  • Τα βίντεο σου υπερτερούν των φωτογραφιών σε επίπεδο engagement;
  • Με ποιους τρόπους οι ακόλουθοί σου συμμετέχουν στο περιεχόμενό σου (likes, comments, saves, shares);
  • Αλληλεπιδράς με το κοινό σου – απαντάς δηλαδή σε σχόλια ή/και αλληλεπιδράς με άλλους λογαριασμούς;

Το κατάλληλο timing

Δημιούργησε υλικό που οι χρήστες θέλουν να καταναλώνουν τακτικά και για όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο.

Σκέψου και απάντα στις ακόλουθες ερωτήσεις:

Πότε πρέπει να δημοσιεύσω; (λίγο νωρίτερα από την ώρα που το κοινό σου είναι περισσότερο ενεργό)
Πόσο συχνά να δημοσιεύω νέο υλικό; (καθημερινά αν είναι δυνατόν)
• Δημοσιεύω αρκετά συχνά για να διατηρήσω αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού;

Όλα είναι θέμα γνώσης και χρόνου. Θέλεις χρόνο για να αποκτήσεις τη γνώση, χρόνο για να την κάνεις κτήμα σου, και χρόνο για να την εφαρμόζεις.

Κάθε επαγγελματίας αφιερώνει τα παραπάνω στην ειδικότητα του.

Αυτός είναι ο λόγος που κινείται η αγορά και χρειαζόμαστε ο ένας τις υπηρεσίες του άλλου.

Αν λοιπόν δεν έχεις τη γνώση και το χρόνο, τσέκαρε την υπηρεσία Διαχείριση Social Media, είμαι σίγουρος ότι θα βρεις ένα πακέτο στα μέτρα σου.

Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!

Seo specialist copywriter

ΗΛΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους. Περισσότερα >>

Οι περισσότεροι διαβάζουν επίσης:

Σχολιάστε