email marketing πλεονεκτήματα
|

Τα 6+1 πλεονεκτήματα του email marketing

Είναι ίσως το πρώτο κανάλι marketing που πρέπει να χρησιμοποιήσεις στην βασική marketing στρατηγική σου. Εκτός από την αύξηση πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα του brand σου, δες τα 7 πλεονεκτήματα του email marketing.

6+1 πλεονεκτήματα του email marketing

1. Είναι εύκολο και γρήγορο

Αφού αξιοποιήσεις μια πλατφόρμα email marketing όπως το Mailchimp όπως αναφέρθηκε στο άρθρο “Email marketing σε 3 απλά βήματα“, μπορείς εύκολα και γρήγορα να απευθυνθείς σε χιλιάδες συνδρομητές σου με ένα κλικ.

2. Είναι οικονομικό

Σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες λύσεις ψηφιακού marketing είναι η πιο οικονομική. Ξεκινάς εντελώς δωρεάν και αν χρειαστεί αργότερα πληρώνεις με βάση τις ανάγκες σου.

Η μόνη χρέωση που μπορεί να έχεις, είναι να αναθέσεις σε κάποιον άλλο το στήσιμο της πλατφόρμας και την εφαρμογή της στην ιστοσελίδα σου. Τσέκαρε την υπηρεσία μας Email marketing και το κόστος της.

3. Είναι αποτελεσματικό

Όταν στέλνεις ένα e-mail πάει άμεσα στους παραλήπτες σου. Όσο πιο στοχευμένο κι ενδιαφέρον είναι το θέμα και το περιεχόμενο του, τόσο καλύτερα αποτελέσματα έχει.

Όσο περισσότερες επαφές έχεις στην λίστα σου, σε τόσους πιθανούς αγοραστές απευθύνεσαι. Έστω ότι θες να ενημερώσεις για μια νέα σου υπηρεσία. Σε μερικά λεπτά την γνωστοποιείς σε χιλιάδες παραλήπτες.

4. Είναι μετρήσιμο αφού παρέχει στατιστικά

Χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα Email Marketing μπορείς να βλέπεις τα αποτελέσματα της ζωντανά! Μπορείς άμεσα να γνωρίζεις:

  • πόσοι παραλήπτες σας άνοιξαν το e-mail σου
  • σε ποια links έγινε κλικ
  • ποιοι παραλήπτες δεν άνοιξαν καθόλου το e-mail σου κ.λπ.

Έχοντας μετρήσιμα αποτελέσματα και στατιστικά δεδομένα, μπορείς να εντοπίσεις τα λάθη σου και να βελτιώσεις μελλοντικές σου αποστολές!

Σου αρέσει αυτό το άρθρο;

Μην σταματήσεις να μαθαίνεις νέα πράγματα!
1-2 φορές την εβδομάδα στο e-mail σου! Κάνε εγγραφή!

5. Είναι προσωποποιημένο για κάθε πελάτη σου

Έχοντας επαρκή δεδομένα των πελατών σου, μπορείς να προσωποποιήσεις τα e-mails σου, κάνοντας τα για παράδειγμα να ξεκινούν με το όνομα του παραλήπτη.

Αυτό αυξάνει την εμπιστοσύνη του παραλήπτη και την πιθανότητα να ανοίξει το μήνυμα σου. Μπορείς επίσης να προσθέσεις επιπλέον κριτήρια…

Αν για παράδειγμα θες να προωθήσεις ένα γυναικείο προϊόν, δεν υπάρχει λόγος να το στείλεις σε άνδρες παραλήπτες. Κι αυτή η λειτουργία είναι ένα κλικ μακριά.

6. Μπορεί να αυτοματοποιηθεί: e-mail automation

Το 6ο από τα 7 πλεονεκτήματα του email marketing, είναι ιδιαίτερα λειτουργικό. Σου επιτρέπει να αυτοματοποιήσεις τις αποστολές σου με διάφορους τρόπους:

  • μπορείς να προγραμματίσεις αποστολές για την περίοδο εκπτώσεων
  • μπορεί να χρειαστεί να λείψεις αλλά τα e-mails να πηγαίνουν μόνα τους σε ώρες και ημέρες τις επιλογής σου
  • μπορεί να θες να αποστέλλονται αυτόματα χρόνια πολλά κι ευχές στους πελάτες σου όταν έχουν γενέθλια (αν έχεις συλλέξει αυτή την πληροφορία)
  • μπορείς επίσης να δημιουργήσεις μια ακόμη πιο πολύπλοκη διαδικασία, το email funnel. Στην ουσία αυτοματοποιημένα μηνύματα αποστέλλονται ανάλογα με την αντίδραση του παραλήπτη στο αμέσως προηγούμενο e-mail… κ.α.

Το +1 από τα 6 πλεονεκτήματα του email marketing : Οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων

Αν και το αναφέραμε ήδη στην εισαγωγή πρέπει να το ξαναπούμε. Η αύξηση των πωλήσεων είναι βασικός στόχος.

Ενημερώνεις άμεσα για προσφορές, εκπτώσεις, νέα προϊόντα κ.α. τους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες σου.

7 πλεονεκτήματα του email marketing – Συμπέρασμα

Να θυμάσαι πως σκοπός του email marketing δεν είναι μόνο η πώληση. Μην βομβαρδίζεις τους πελάτες σου με απανωτές προσφορές χωρίς να τους παρέχεις πολύτιμο περιεχόμενο. Δώσε για να λάβεις!

1-2 e-mails την εβδομάδα είναι αρκετά για να διατηρήσεις μια ισορροπία…


Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!


Σχετικά με Ηλίας Αποστόλου

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους. Περισσότερα >>

Οι περισσότεροι διαβάζουν επίσης:

Σχολιάστε