Λόγοι αξιοποίησης copywriting
|

Γιατί χρειάζεσαι το Copywriting – 12+1 τομείς εφαρμογής

To Copywriting είναι μια δεξιότητα που χρειάζεται παντού σήμερα. Χρησιμοποιείται με χιλιάδες τρόπους με σκοπό να προσεγγίζει συγκεκριμένα ακροατήρια, όλο το εικοσιτετράωρο, κάθε μέρα. Γιατί χρειάζεσαι το Copywriting;

Υπάρχουν τουλάχιστον 13 τομείς στην επιχείρηση σου που μπορεί να εφαρμοστεί όπως θα δεις παρακάτω.

Αν δεν ξέρεις τι ακριβώς είναι και πως μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου, τσέκαρε το άρθρο μου: Copywriting – Πληροφορίες & Κόστος

Το Copywriting κάποτε

Παραδοσιακά, πριν από την εποχή του internet, το copywriting εφαρμοζόταν σε αποκλειστικά συμβατικούς τύπους εργαλείων μάρκετινγκ:

  • Διαφημιστικά μηνύματα
  • Ταχυδρομικές κάρτες
  • Διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά
  • Τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις
  • Φυλλάδια
  • Αφίσες
  • Κουπόνια
  • Ακόμα και σε συσκευασίες προϊόντων…

Γιατί χρειάζεσαι το Copywriting σήμερα

Σήμερα, ο κλάδος του Copywriting έχει μεταφερθεί σχεδόν αποκλειστικά online. Ο ρυθμός ανάπτυξης του είναι χαοτικός!

Υπάρχουν περισσότεροι από 100 διαφορετικοί τύποι εργαλείων μάρκετινγκ και τακτικών. Ενδεικτικά:

  • Websites (ιστότοποι)
  • E-mails & Newsletters
  • Hλεκτρονικά άρθρα (Web posts)
  • Social Media
  • Blogs
  • Online διαφημίσεις
  • Βίντεο
  • Webinars
  • Παρουσιάσεις και ούτω καθεξής…

12+1 τομείς εφαρμογής

Γιατί χρειάζεσαι το Copywriting; Είναι ο μόνος αποτελεσματικός, άμεσος και μετρήσιμος τρόπος να επικοινωνήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου με τους υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες σου.

Μια καμπάνια μάρκετινγκ -ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος- μπορεί να απαιτεί την εφαρμογή του Copywriting στους παρακάτω 12+1 τομείς :

  1. Πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο (σκέψου τις περιγραφές προϊόντων στα online καταστήματα)
  2. Συσκευασία / ετικέτα του προϊόντος (ναι, κάποιος έγραψε τις λέξεις σε αυτό το πλαίσιο)
  3. Διαφημίσεις προϊόντων/υπηρεσιών στο Google, στο Facebook κ.α.
  4. Διαφημίσεις προϊόντων/υπηρεσιών σε έντυπα περιοδικά
  5. Φυλλάδια που θα μοιραστούν σε μια εμπορική έκθεση
  6. Βίντεο επίδειξης προϊόντος (Μάθε περισσότερα για τη δύναμη του Video Marketing)
  7. Μια ειδική έκθεση σχετικά με ένα πρόβλημα που επιλύει το προϊόν σου
  8. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προωθούν το προϊόν (email marketing)
  9. Μελέτες περιπτώσεων που εξηγούν πώς οι πελάτες επωφελούνται από το προϊόν
  10. Προδιαγραφές προϊόντος και ιστοσελίδες σχετικά με τον τρόπο χρήσης
  11. Άρθρα και blog posts σχετικά με το προϊόν
  12. Μαρτυρίες και ιστορίες πελατών
  13. E-mails απευθείας πώλησης ή landing pages

Θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά πήρες μια ιδέα. Κάθε εταιρεία που διαθέτει προϊόντα ή πουλάει υπηρεσίες, χρειάζεται καλό copywriting για να είναι ανταγωνιστική.

Σου αρέσει αυτό το άρθρο;

Μην σταματήσεις να μαθαίνεις νέα πράγματα!
1-2 φορές την εβδομάδα στο e-mail σου! Κάνε εγγραφή!

Γιατί χρειάζεσαι το Copywriting – Επίλογος

Πολλές επιχειρήσεις γράφουν μόνες τους τα κείμενα τους. Αν και λέγεται Copywriting, στο 90% των περιπτώσεων δεν είναι καλό-αποτελεσματικό Copywriting.

Σε πολλές περιπτώσεις απλώς δανείζονται στοιχεία από άλλες διαφημίσεις που βλέπουν. Oι λέξεις και η τεχνική που χρησιμοποιείς ισορροπούν σε μια πολύ λεπτή γραμμή μεταξύ αποτυχίας κι επιτυχίας.

Εάν σκέφτεσαι να επενδύσεις στο copywriting μπορεί να διαπιστώσεις ότι το κόστος της υπηρεσίας είναι υψηλότερο απ’ ότι ενός κανονικού συγγραφέα.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι copywriters ειδικεύονται στην κειμενογραφία που πραγματικά πουλάει. Ενώ είναι πιο ακριβή υπηρεσία, ένας καλός copywriter μπορεί να γράψει π.χ. blog posts που θα εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης ενώ θα μετατρέπουν τον επισκέπτη σε πελάτη.

Εφόσον θα σου φέρει επισκεψιμότητα και πωλήσεις δεν μιλάμε για κόστος αλλά για επένδυση.

Επωφελήσου σήμερα από τις Υπηρεσίες Copywriting που μπορώ να σου προσφέρω.


Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!


Σχετικά με Ηλίας Αποστόλου

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους. Περισσότερα >>

Οι περισσότεροι διαβάζουν επίσης:

Σχολιάστε