|

Αποτελεσματικό Copywriting: Τα 5 συστατικά του

Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο copywriting και στο αποτελεσματικό copywriting. Αποτελεσματικό copywriting είναι αυτό που φέρνει κίνηση και τελικά άνοδο στις πωλήσεις.

Ας δούμε πέντε από τα συστατικά του αποτελεσματικού copywriting, χρησιμοποιώντας ένα παράδειγμα. Έστω ότι πρόκειται για ένα προϊόν αδυνατίσματος.

Αν δεν ξέρεις τι ακριβώς είναι και πως μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου, τσέκαρε το άρθρο μου: Copywriting – Πληροφορίες & Κόστος

1. Το αποτελεσματικό Copywriting απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό

Εάν προωθήσεις ένα προϊόν αδυνατίσματος, το copywriting πρέπει να απευθύνεται αποκλειστικά σε ανθρώπους που θέλουν να χάσουν κιλά. Σε μια συνομιλία “one-on-one”, εξήγησε στον υποψήφιο πελάτη σου πως θα βοηθηθεί από το προϊόν σου.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσεις την συνολική digital marketing στρατηγική σου, είναι να σταματήσεις να γράφεις σε τρίτο πρόσωπο προσπαθώντας να δώσεις επαγγελματικό ύφος.

Η συγγραφή σε πρώτο πρόσωπο λειτουργεί πολύ καλύτερα. Είναι σαν πρόσκληση για συνομιλία.

Αυτός που θα γράψει το κείμενο πρέπει κατανοεί τις επιθυμίες και τις ανάγκες της αγοράς που απευθύνεσαι. Να γνωρίζει τον τύπο της γλώσσας ή της φρασεολογίας που χρησιμοποιεί.

2. Το αποτελεσματικό Copywriting προσφέρει ένα μοναδικό όφελος ή υπόσχεση

Οι άνθρωποι που θέλουν να αδυνατίσουν, έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε εκατοντάδες προϊόντα. Οπότε, το copywriting πρέπει να διαφοροποιήσει το προϊόν σου από οποιοδήποτε άλλο διαθέσιμο. Τι το καθιστά ως την καλύτερη λύση (είναι εύκολο στη χρήση, ασφαλέστερο, πιο υγιεινό, έχει γρηγορότερα αποτελέσματα κλπ.);

Μπορεί το προϊόν σου να αποτελεί την μοναδική πρόταση πώλησης; Τι το κάνει να διαφέρει από κάθε άλλο προϊόν εκεί έξω;

3. Το αποτελεσματικό Copywriting προσφέρει αποδείξεις

Βεβαιώσου ότι οι υποψήφιοι πελάτες σου δεν διστάζουν ή ανησυχούν ότι το προϊόν σου δεν πρόκειται να ανταποκριθεί στις υποσχέσεις του. Είναι καλύτερο να παρέχεις συγκεκριμένες αποδείξεις ότι το προϊόν λειτουργεί!

Αν είναι εφικτό πρόσθεσε αποδεικτικά στοιχεία όπως μαρτυρίες πελατών, αποτελέσματα δοκιμών σε σύγκριση με άλλα προϊόντα αδυνατίσματος, ίσως ένα βίντεο σχετικά με το πόσο εύκολο είναι να χρησιμοποιηθεί κ.λπ.

Αν δεν χρησιμοποιείς μαρτυρίες στο συνολικό μάρκετινγκ σου, τότε ξεκίνα αμέσως! Εάν δεν έχεις μαρτυρίες, μπορείς να αναφέρεις στοιχεία από αξιόπιστες αρχές για να υποστηρίξεις τις αξιώσεις που έκανες στο διαφημιστικό σου υλικό.

Σου αρέσει αυτό το άρθρο;

Μην σταματήσεις να μαθαίνεις νέα πράγματα!
1-2 φορές την εβδομάδα στο e-mail σου! Κάνε εγγραφή!

4. Οδηγεί το κοινό σε “Call to Action:”

Αν προσπαθείς να πείσεις τους υποψήφιους πελάτες σου να παρακολουθήσουν μια επίδειξη του προϊόντος σου, το copywriting θα πρέπει να τους καθοδηγήσει με μια πρόσκληση για δράση.

Θα μπορούσε να είναι: κάνε κλικ στο βίντεο για να δεις πόσο αποτελεσματικό είναι. Επιπλέον, το copywriting θα πρέπει να προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο που κάνει τον ενδιαφερόμενο να θέλει να ενεργήσει τώρα: “Έκπτωση 15€ εάν παραγγείλεις μέχρι 15/5”.

Το να λες στους ανθρώπους τι ακριβώς πρέπει να κάνουν στη συνέχεια και γιατί πρέπει να το κάνουν ΤΩΡΑ, είναι δύο πράγματα που πρέπει να περιλαμβάνει κάθε είδος μάρκετινγκ στρατηγικής που δημιουργείς.

Οι προσφορές, οι εκπτώσεις, τα κίνητρα και το σημαντικότερο, ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να ενεργήσουν τώρα αντί να χρονοτριβούν, είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά.

5. Δοκιμάζεται και τροποποιείται με την πάροδο του χρόνου για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων

Μερικές απλές αλλαγές στο copywriting μπορούν να ενισχύσουν την ανταπόκριση κατά 10%, 20% … ακόμα και 150%. Oπότε πάντα συμφέρει να δοκιμάζεις διαφορετικά μηνύματα και προσφορές.

Εάν δεν παρακολουθείς όλα όσα κάνεις, πώς θα μάθεις τι λειτουργεί και τι όχι; Επιπλέον, θα πρέπει να δοκιμάζεις διαρκώς για να διαπιστώσεις εάν μπορείς να βελτιώσεις τα αποτελέσματα που έχεις ήδη πάρει.

Επίλογος

Η αλήθεια είναι ότι το Copywriting είναι διαρκής διαδικασία αν θέλεις να έχεις τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Από την άλλη είναι ο μόνος τρόπος για να επικοινωνήσεις το προϊόν σου με τους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες σου.

Πριν από οποιοδήποτε copywriting ή διαμόρφωση στρατηγικού πλάνου, πρέπει το προϊόν ή η υπηρεσία σου να είναι όντως χρήσιμα και αποτελεσματικά.

Κανένα κείμενο ή διαφήμιση δεν πρόκειται να απογειώσει τις πωλήσεις σου αν το προϊόν σου δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών. Κανένα κείμενο ή διαφήμιση δεν είναι υποκατάστατο της ποιότητας.

Δες αναλυτικά τις Υπηρεσίες Copywriting που μπορώ να σου προσφέρω.


Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου ακόμη κι αν δεν συνεργαστείς μαζί μας. Θα είναι χαρά μας να βοηθήσουμε και να σου ανοίξουμε νέους ορίζοντες.


Σχετικά με Ηλίας Αποστόλου

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους. Περισσότερα >>

Οι περισσότεροι διαβάζουν επίσης:

Σχολιάστε