Email marketing πώς να ξεκινήσεις
|

Email marketing σε 3 απλά βήματα – Οργανώσου

Ξεκίνα μόνος σου να εφαρμόζεις το email marketing σε 3 απλά βήματα. Εδραίωσε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου και αύξησε τις πωλήσεις σου δημιουργώντας ένα πιστό και σταθερό πελατολόγιο.

Email marketing σε 3 απλά βήματα

Βήμα 1ο: Χτίσε μια λίστα με emails

Ενδεχομένως να έχεις ήδη ένα Α πελατολόγιο. Αν δεν έχεις τα e-mails των υφιστάμενων πελατών σου -πράγμα απίθανο- απόκτησε τα άμεσα.

Αν δεν έχεις καθόλου πελατολόγιο και ξεκινάς τώρα, είναι απαραίτητο να αποκτήσεις ένα Newsletter. Θα σε βοηθήσει να μαζέψεις τα e-mails των πιθανών μελλοντικών πελατών σου.

Ένα είναι σίγουρο. Μην αγοράσεις λίστες πελατών που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρηση σου. Εκτός του ότι το όφελος είναι σχεδόν ανύπαρκτο, ο πρόσφατος νόμος GDPR το καθιστά παράνομο και το πρόστιμο είναι ασύμφορο.

Κάθε επισκέπτης πρέπει να σου δίνει το e-mail του με την θέληση και την έμπρακτη συγκατάθεση του. Κατά την αγορά καλό θα ήταν να υπογράφει ένα σχετικό συμφωνητικό ότι αποδέχεται να λαμβάνει ενημερωτικά e-mails.

Αντίθετα αν εγγραφεί στο Newsletter σου από κάποια φόρμα μέσα από την ιστοσελίδα σου, υπάρχει αυτόματος μηχανισμός double opt-in που επιβεβαιώνει έμπρακτα την συγκατάθεση του.

Βήμα 2ο: Αξιοποίησε μια πλατφόρμα e-mail marketing

Χρειάζεσαι μια πλατφόρμα για να σχεδιάζεις και να στέλνεις μαζικά τα προωθητικά e-mails σου στους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες σου.

Ευτυχώς έχεις ποικιλία επιλογών και μάλιστα μπορείς να ξεκινήσεις δωρεάν. Οι 3 πιο γνωστές χρησιμοποιούμενες πλατφόρμες στην Ελλάδα είναι το Mailchimp, το Acymailing και το Moosend με το Mailchimp να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και όχι τυχαία:

Εmail marketing σε 3 απλά βήματα - Οργανώσου
21/12/14-13/4/19 Ελλάδα – από Datanyze

Είναι δωρεάν για τα πρώτα 2000 e-mails που θα εισάγεις, ενώ δωρεάν μπορείς να στέλνεις και 12.000 emails ανά μήνα. Μπορείς να κάνεις πρακτικά τα πάντα:

  • Δημιουργία λίστας παραληπτών χειροκίνητα
  • Δημιουργία λίστας παραληπτών αυτόματα μέσω Newsletter. Για να γίνει αυτό πρέπει να ενσωματώσεις στο website σου τον ανάλογο κώδικα ή να χρησιμοποιήσεις κάποιο plugin όπως το Mailchimp for WordPress (καλό είναι να αποφεύγεις τα περιττά plugins, για να μην επιβραδύνεις την ταχύτητα της ιστοσελίδας σου)
  • Εύκολος σχεδιασμός Newsletter
  • Μαζική αποστολή
  • Αυτοματοποιημένα emails
  • Διαχωρισμός παραληπτών σε διαφορετικές λίστες για αποστολή διαφορετικών emails κ.α. πολλά που θα ανακαλύψεις στην πορεία

Είναι περίεργο που από το σύνολο των ιστοσελίδων στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν όλες τις παραπάνω πλατφόρμες μαζί, μόλις 5216 ιστοσελίδες!

Όλες οι υπόλοιπες ή χρησιμοποιούν κάποια custom τεχνολογία ή καμία από αυτές δεν εκμεταλλεύεται τα οφέλη του email marketing!

Σου αρέσει αυτό το άρθρο;

Μην σταματήσεις να μαθαίνεις νέα πράγματα!
1-2 φορές την εβδομάδα στο e-mail σου! Κάνε εγγραφή!

Βήμα 3ο: Ξεκίνα να στέλνεις emails στους πελάτες σου

Αυτό είναι το πιο σημαντικό βήμα. Τα μηνύματα που θα στέλνεις πρέπει να είναι ουσιώδη και χρήσιμα. Μηνύματα που θα διάβαζες κι εσύ αν στα έστελναν.

Σε καμία περίπτωση μην στέλνεις απλά απανωτές προσφορές. Πρέπει να προσφέρεις γνώση, χρήσιμες συμβουλές και ενδιαφέροντα άρθρα ανάλογα με την αγορά που δραστηριοποιείσαι.

Οι προσφορές και η επίτευξη πωλήσεων είναι δεδομένες αλλά στην ώρα τους. Αν δεν δώσεις δεν θα πάρεις.

Ο πιθανός πελάτης σου θέλει να σε γνωρίσει, να του αρέσουν οι υπηρεσίες/προϊόντα σου, να σε εμπιστευτεί και μετά να γίνει όντως πελάτης σου.

Email marketing σε 3 απλά βήματα – Συμπέρασμα

Αυτό που πρέπει να έχεις ως προτεραιότητα είναι ότι βοηθάς ανθρώπους. Είτε μέσα από την εμπειρία και τις συμβουλές σου είτε μέσα από τα προϊόντα σου, αυτός είναι ο σκοπός σου και πρέπει να είναι ειλικρινής.

Τα παραπάνω βήματα αποτελούν απλά μια αρχή, μια βάση για να ξεκινήσεις.


Κάλεσε με στο 6988249335 ή στείλε μου το μήνυμα σου! Έλα να συζητήσουμε τις πιθανές λύσεις για την επιχείρηση σου, θα είναι χαρά μου να βοηθήσω!


Σχετικά με Ηλίας Αποστόλου

Είμαι SEO Specialist & Copywriter και δουλειά μου είναι να βοηθάω Επιχειρήσεις και Ελεύθερους επαγγελματίες να αυξήσουν το πελατολόγιο, τις πωλήσεις και την εμβέλεια του Brand τους. Περισσότερα >>

Οι περισσότεροι διαβάζουν επίσης:

Σχολιάστε